Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com
Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com

ماهنامه ایران(فروردین1394)

ماهنامه ایران فروردین 1394 منتشر شد

موضوعات:

  • در این ماه (فروردین1394)
  • شعر طنز
  • آشپزی(کتلت قارچ)
  • بیوگرافی(مورینیو)
برای دانلود اینجا کلیک کنید

نوروزتان مبارک.


آغاز سال ۱۳۹۴ و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیز، به خصوص هواداران و طرفداران و بازدید کنندگان ایرانی وب مبارک باد. امید است امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خود و خانواده های محترمتان باشد.

عیدی ایرانی وب

دوستان عزیز ایرانی وب به مناسبت عید ها به شما عزیزان عیدی خواهد داد.

عیدی ما این بار کانالی است که در آپارات به منظور ارسال کلیپ های طنز ساخته شده است شما عزیزان می توانید با ورود به این کانال کلیپ و فیلم های طنز را بصورت آنلاین مشاهده و یا دانلود کنید.پس بدون هیچ درنگی روی تصویر زیر کلیک کنید تا وارد کانال ما شوید.

جوک های خنده دار و جالب

نتیجه تصویری برای خنده

دیشب اینترنتم قطع شد تا رفتم تو حال بابام با چوب افتاد به جونمو هی داد میزد دزد دزد

یهو مادرم داد زد نزن نزن پسرمونه ….

بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تویی پسرم ؟ چقد بزرگ شدی !


من در حین کنکور ریاضی :

جوابی که من بدست آوردم ۲۳ هستش

گزینه ها : ۱۷ , ۱۹ , ۲۶ , ۳۶

من گزینه ۲۶ رو انتخاب میکنم چون به جواب من نزدیک تره


بقیه در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید الکی مثلا اسفند 93

اس ام اس های جدید الکی مثلا اسفند 93

الفرار….
.
.
.
.
الکی مثلا من شاهم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا من ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

صبح مامانم میگه پاشو صبحونه بخور ، بلند که شدم برم بخورم
.
.
.
.
.
میگه الکی مثلا من صبحونه درست کردم 
این چه وضعیه آخه!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا من ◊◊◊◊◊◊◊◊


اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟
سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه میگه:
الکی مثلا ما فقیریم…

◊◊◊◊◊◊◊◊ الکی مثلا من ◊◊◊◊◊◊◊◊

  ادامه مطلب ...

اس ام اس و جوک های جدید چهارشنبه سوری

اس ام اس و جوک های جدید چهارشنبه سوری

یه سریام هستن الان دارن انبار مین و نارنجکشونو

واسه چهارشنبه سوری تامین میکنند !

خدا بخیر بگذرونه …

:_:_:_:_::_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس و جوک های چهارشنبه سوری :::…

:_:_:_:_::_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم
و شبیه سازی انفجار های قاره ای
و آزمایش بمب های اتمی
بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !

:_:_:_:_::_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس و جوک های چهارشنبه سوری :::…

:_:_:_:_::_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

 

ادامه مطلب ...

دانلود Instagram v6.16.1

دانلود Instagram v6.9.1 Build 4961472 -نرم افزار اشتراک گذاری عکس و فیلم اندروید
Instagram_اینستاگرام نرم افزاری ایست که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر را جذب خود کرده است. این نرم افزار برای ثبت و به اشتراک گذاشتن لحظات زندگی اتان بر روی اندروید شما است. عکس ها و ویدئوهایتان را با یک یا چند افکت ویژه و سفارشی ساخته شده سفارشی کنید. شما می توانید لحظه به لحظه ی زندگی اتان را هنرمندانه زیبا سازید و به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهایتان را با دوستان و دنبال کنندگان اتان و نیز پست گذاشتن بر صفحه ی دوستانت را میسر میسازد. با این نرم افزار شما می توانید عکس ها و ویذئوهای برتر ساخته شده را مشاهده کنید.
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه تبریک عید نوروز


بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد

بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد

بهار  بر شما مبارک


باز کن پنجره را ، که بهاران آمد / که شکفته گل سرخ ، به گلستان آمد

سال نو مبارک 


 
ادامه مطلب ...

بهشتی در وسط بیابان +عکس

این روستای سحرآمیز «هوآکاچینا» نام دارد و می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری کشور پرو تبدیل شود. توریست‌ها می‌توانند علاوه بر این بیابان لم‌یزرع از 96 ساکن این واحه نیز دیدن کنند.


به گزارشایرانی وب، درخت، تالاب زیبا، هتل، مغازه‌های جالب و حتی کتابخانه از نکات دیدنی این واحه است. گفتنی است این واحه در 300 کیلومتری جنوب لیما قرار دارد.

 

مردم محلی بر این باورند که آب این دریاچه شفابخش است. ثروتمندان پرو در دهه 40 میلادی به این واحه سفر می‌کردند تا در آن آبتنى‌ کنند. این دریاچه به صورت کاملا طبیعی تشکیل شده است،بهشت سحرآمیز هوآکاچینا در چهار کیلومتری شهر جنوبی ایکا قرار دارد که قبلا تحت استعمار اسپانیا قرار داشته است.

عکس ها در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

پارک های جالب دنیا+عکس

دانمارک – سراسر این پارک به شکل آبنبات تزئین شده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,پارک تفریحی

به گزارش ایرانی وب، کلمه پارک همیشه مترادف تفریح و سرگرمی بوده، جایی که با سوار شدن بر چرخ و فلک‌ها آدرنالین خون تغییر می‌کند اما برخی از این پارک‌ها کمی متفاوت و برخی واقعاً وحشتناک هستند.
عکس ها در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های طنز و خنده دار جدید اسفند 93

اس ام اس خنده دار

آرزوی هر پدری اینه که پسرش رو تو لباس دامادی ببینه

اما آرزوی من اینه که بابام رو تو شلوار جین ببینم

.

.

رفتم دکتر گفتم مفاصل دست راستم درد میکنه

دکتره گفت: واتس اپ رو پاک کن درس میشه!

.

.

ماشینمو بردم نمایندگی ایران خودرو...

میگم آقا چرا گیربکسش صدا میده؟؟

میگه:حتما صدای ضبطت کم بوده ^_^

خدایی هر وقت وولوم میدم

صدای گیربکس نمیاد..

چقد آدم خوب و واردی بود!!!

تازه ازم پول هم نگرفت :)

.

.

علم بهتر است یا آمـــپــول ؟

هوررررررررا:-) :-) :-)

بالاخره علم برنده شد

.

.

من امسال خرید نکردم چون باید پولم تو بانک باشه

شاید یه بیچاره احتیاج به یه اختلاس داشته باشه

زن و بچه هاشون اون سر دنیا منتظرن

 

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو با کیفیت HD


دانلود کلیپ50 گل برتر کریستیانو رونالدو
(با کیفیت عالی)
هم اکنون برای شما کاربران محترم ایرانی وب کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو مهاجم پرتقالی تیم رئال مادرید را آماده کرده ایم, این کلیپ زیبا و مهیج زیباترین و هیجان انگیزترین گل های کریس رونالدو در بین سال های 2004 تا 2013 را به تصویر میکشد. این گل ها از بین زیباترین گل ها انتخاب شده اند و مطمئنا جز بهترین ها میباشد.

منبع:یاس دانلود

جک خونه تکونی


خونه تکونی چیست؟؟؟

ب خداهیچی نیست هول نکن فقط بایدبلدباشی چ طوری اززیرش در بری همین ب همین سادگی!!!

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی :
زن : عزیزم این مبل رو باید عوض کنیم
لکه هاش پاک نمیشه ، خیلی کثیفه !!
مرد :  کی میگه پاک نمیشه؟
برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﻨﺪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ
ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺪﻥ !
عید نزدیک است 

ای کسانی که در اتاق خود جا ساز هایی دارید

.

.

.

خونه تکونی نزدیکه ها گفتم در جریان باشید

خفن ترین جوک ها


آموزش دفاع شخصى :

در مبازره اولین ضربه رو باید جورى بزنین که طرف هفت جدشو بتونه ببینه !¿
ولى اگه طرف چشمش ضعیف بود و نتونست ببینه دومین ضربه رو جورى بزنین که چشو چال یارو با همدیگه دربیاد ? ؟

حالا اگه این ضربه هم کارى نبود در مرحله سوم فورا هفت تیرو بزارین توجیبتون و مثل فشنگ دربرین ..... ●︿●


امروز رفتم یه کیـسه خون دادم.
.
.
.
.
.
.
دو کیســـه خون بهم زدن تا به هوشـــ بیام

یارو گفـــت دیگه این ورا پیدات نشه عوضی^_^


از طرف می پرسن اگه از یه طرف یه گاو وحشی و از طرف دیگه مادر زنت بهت حمله کنه چیکار میکنی؟
میگه می دوم میپرم بغل گاوه

 

ادامه مطلب ...