Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com
Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com

اس ام اس جوک های سرکاری اردیبهشت 94 جدید


دیوونه وحشی سنگدل تیمارستانی ترسو دورو ابله روانی معتاد

حالاحرف اول هرکلمه روبزاری کنارهم چی میشه؟؟!!:))

.

.

من کویری داغم دلم چون ریگ های داغ و سوزان

و تو بارون بارانی لطیف بردلم

.

.

.

.

نبار لعنتی!!

کویر به بارون احتیاج نداره

.

.

بیشتر از آنچه که برای موفق بودن تلاش میکنی

برای با ارزش بودن تلاش کن ... !!!

( من و انیشتین همین الان یهویی )

.

.

ﯾﻪ ﻧﺼﯿﺤﺖ از ﻃﺮف ﻣﻦ : ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ زﺑﺎن ﺳﺎده ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ

ﭼﻮن اﻟﺘﺰام ﺑﻪ ﻣﻌﻘﻮﻟﯿﺎت و اﻧﮑﺴﺎر از ﺑﺪوﯾﺎت در ﺗﻌﺘﯿﺮ آﻧﭽﻪ ﻣﻘﺘﻀﯽ اﺳﺖ

ﻣﻤﺎرﺳﺖ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ ﻧﻘﺾ ﻧﯿﺴﺖ !

  

من بدون تو میمیرم

البته صد سال دیگه

.

.

سه تفنگدار چهار نفر بودن و سه تار هم چهار سیم داره!

به نظرم تو هنر سه یعنی چهار!

.

.

بشتابید بشتابید

آهای کسانی که میخواهید از سربازی معافیت بگیرین!!!!

میگن هر کی بره مکه معافیت میدن!!!

.

.

میدونی قشنگ ترین و باحالترین صحنه چیه؟

اینکه سر سفره دهنت پر برنج باشه بعد عطسه کنی....

از همین جا از عمم عذر خواهی میکنم!

.

.

دیگه خسته شدم ...کم آوردم...دلم میخاد داد بزنم...

جوری که همه دنیا صدامو بشنون...

آهای...

.

.

.

.

.

.

.

بدو بیا گوجه کیلو پونصد تومن...

.

.

ﺭﻭﺯﯼ ﺷﺨﺼﯽ ﻧﺰﺩ ﺣﮑﯿﻤﯽ ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :

ﻋﺮﺿﯽ ﺩﺍﺭﻡ

ﺣﮑﯿﻢ ﻓﺮﻣﻮﺩ:

ﻋﺮﺿﺖ ﺭﺍ ﺑﮕﻮ

ﺷﺨﺺ ﮔﻔﺖ:

78 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ

ﺣﮑﯿﻢ ﻓﺮﻣﻮﺩ:

ﻃﻮﻟﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﮕﻮ

ﻭ ﺷﺨﺺ ﮔﻔﺖ :

186 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ

ﻭ ﺣﮑﯿﻢ ﻣﺴﺎﺣﺖ ﺷﺨﺺ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩ

.

.

آورده اند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سخت بود نیاوردند

گفتند برید خودتون تحقیق کنید

.

.

من تو رو ۳۰% دوستت دارم ،

۲۵% بدون تو نمیتونم زندگی کنم ،

۷۰% روزمو بهت فکر میکنم ،

۴۵% عاشقتم ،

۲۹% آرزوی منی

 

 

 

۱۰۰% سرکاری

.

.

خوبیه عوضی بودن اینه که...

عوضی بودن خوبى داره؟

بازى کردن با احساساتِ دیگران خوبیم داره مگه؟؟؟

اومدى این پایین دنبالِ خوبیه عوضی بودن میگردى که چى؟ میخواى عوضی بِشى؟؟؟

تو انسانى؟؟؟؟ تو وجدان دارى؟ از عاقبتت نمیترسى؟:|

.

.

آقا این جوک چیه جدیدا مد شده الکی مثلا ؟

دنیا داره به کجا میره شما به کجا ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من نگران شماهام !

.

.

عاقا دم اونی که نقطه (.)رو اختراع کردگرم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگه این نقطه ها نبودن چه جوری همدیگه رو سر کار میزاشتم؟

.

.

انقدر خسته ام که از شدت بی خوابی ،خوابم نمیبره......

خیلی جمله ی عجیب و سنگینی بود!

.

.

وقتی رفتی

وقتی تنهام گذاشتی و رفتی

.

.

.

.

.

.

.

خدائیش خیلی حال دادی، دیگه همیشه شارژ دارم...!!!!

.

.

به بعضیا باس گفتــــــ....

خجالت اعتیاد نمیاره بعضی وقتا تفریحی هم شده بکش....

.

.

اگه عشقت بهت زنگ نمیزنه اگه دیگه pm نمیده

.

.

.

.

.

مثبت فکر کن ، شاید مرده !

.

.

ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮﯾﻦ ﺧﻼﻑ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﺑﺎ ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ !

ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻈﻠﻮﻣﻢ ﻣﻦ ،ﺧﺪﺍ ﺣﻔﻈﻢ ﮐﻨﻪ

.

.

اندازه قدتون؟

1. 150 تا 160

2. 160 تا 165

3. 165 تا 170

4. 170 تا 175

5. 175 تا 180

6. نردبون

.

.

آدما دو دسته اند:

-یا منو دوس دارند

-یا کـصـــافــطـــن!

شما تو کدوم دسته اید؟؟:))))

(گزینه ی هیچکدام هم نداریم)

.

.

یه چیزی میخام بگم شما یادتون نمیاد....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خودمم یادم نمیاد ولی مطمین باشین یه چیزی بود!!!

شما قبول کنید حالا بعدا تلافی میکنم

.

.

می دونی فرق من با برف چیه ؟

برف میاد و به زمین می شینه

ولی من همین جوری هم به دل میشینم

آخه آدم انقد تو دل برو؟

.

.

امروز طی یک عملیات خیلی مشکل

با توکل به خدا و کمک خدا

بالاخره مقعر آجیلا رو گیر اوردم

ولی جز اندکی تخمه قرمز چیزی نمونده بود :/

.

.

ارسطو را گفتند: "ادب از که آموختی؟"

 

.

.

.

.

.

.

.

ارسطو قدری نگریست و گفت:

نه! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان می خوره؟!

.

.

یه بارم رفتم مغازه سیگار بخرم!

همون اول گفت: بَه سلام، شما پسر فلانی ای؟

گفتم آره، سس مایونز خوب چی داری؟

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻙ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﻭ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ؟

ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺑﭽﺸﻮﻥ ﺳﺎﻗﯽ ﻣﻮﺍﺩ ﺷﺪﻩ !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.