Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com
Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com

طنز نوشته های خنده دار و توپ فروردین 94


هرچه سردتر با من رفتار کرد بیشتر از قبل به او وابسته شدم

کولر خونمون رو میگم

وگرنه منو چه به پستای عاشقانه...!!!

.

.

ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﺩﺭﺯﻣﯿﻨﻪ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ ﻓﻘﻂ !!

ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺗﺎپ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﻧﯿﺎﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ

.

.

میگن فیلم چهارشنبه سوری تهران رو نشون اوباما دادن،

گفته : این که جشنشون باشه ، وای به حال جنگشون!

هیچی دیگه گزینه هاشو از رو میز جمع کرد، گذاشت توی کشو میزش!

.

.

بد جور تریپ ازدواج برداشتم....

لامصبا چی گره زدید!!!

.

.

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ ﺑﻪ ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ :

خیلی خری......بای

  


کپی کردنش عشق میخواد

 

اللَّـهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وآلِ مُحَمَّد

میدونی اگه کپی کنی عصر جمعه چند هزار تا صلوات فرستاده میشه؟

.

.

تمام اشکهای من

 

برای شستشوی جاده های انتظار توست

 

و چشمهای من

 

فدای گامهای استوار تو...

 

اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

توافق نامه ایران و 1+5

بند 1 اساسنامه چی چی میگه؟؟؟!!

میگه ایران واس ماس

ینی کل ایران باس ماست

.

.

ﺣﺎﻻ ﮐﯽ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﮐﺎﺭ و مدرسه؟؟؟؟

.

.

آخه چجوری چهارده روز گذشت

من تقاضای ویدئو چک دارم

.

.

بسمه تعالی

 

مراسم وداع با ایام خوشی و استراحت

زمان جمعه بعد از نماز مغرب و عشا تا نماز صبح روز شنبه

مداح و سخنران : کلیه دانشجویان ، دانش آموزان ، پرسنل مدارس و دانشگاهی ، کارمندان دولت !!

دم نوحه مکن ای صبح طلوع ، مکن ای صبح طلوع ...

.

.

شنبه خــــــــــــر است -__-

.

.

هوراااااااااا فردا مدرسه ها باز میشه...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من خوشحالم

.

.

تخمه ژاپنى یه جورى در برابر شکسته شدن مقاومت میکنه

انگار ناموسش با تاپ و شلوارک توشه

.

.

یک تعریف جدید برای نوروز

فاصله بین ملی شدن صنعت نفت تا توافق هسته ای را عید نوروز گویند

.

.

به مامانم میگم مامان سرتو از تو اون گوشی دربیار از گشنگی مردیم

یه چیزی درس کن بخوریم!

داداشم : بیگ لایک

بابام: با اجازه کپی /:

مامانم: غلط زیادی نکنید بلاکتون میکنماا

.

.

آخرین خبر از لوزان

 

توافق انجام شد، تمام مشکلات هم حل شده

فقط اختلاف سر صورتحساب هتل پلازای لوزان هست

ظریف میگه دونگی

کری میگه مذاکره برای شما بوده پس مهمون شماییم

.

.

کاش باور کنیم که زیبایی به برهنگی نیست ...

.

.

مسئله هسته‌ای داره فرهنگ مردم هم عوض می‌کنه!

به دوستم میگم خواستگاری‌ات چطور پیش رفت؟

میگه: پیشرفتهای مهمی حاصل شده ولی هنوز ابهامات زیادی باقی مانده!

.

.

پسره تو فیسبوک پی ام داده چرا من رو أدد کردی؟

گفتم قیافت شبیه یکی از بازیگرای محبوبم بود

با ذوق و شوق پرسید کی؟

گفتم سمندون

.

.

امروز بخاطر مـــن

جـنــگلو بـهم نــبافــن صــلواتــــــ :)

.

.

ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﺮﺍ ﮔﺮﻭﻩ 1+5 ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﯿﺮﻥ ؟

ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻭﺍیبر ﯾﻪ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﺎﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ؟؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.