Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com
Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com

پست های خنده دار و جدید فیسبوکی فروردین 94


غرب اگه خیر ما ها رو میخواست

تعطیلی ایران خودرو و سایپا رو هم جزو شروط توافق میزاشت!

.

.

یکی از ویژگی های آشپزی من اینه که حتی اگه

آبدوغ خیار هم درس کنم میسوزه :/

.

.

ﻣﻦ ﻧﮕﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯﻗﻔﺲ ﺍﺯﺍﺩ ﮐﻨﯿﺪ

ﻓﻘﻂ ﻗﻔﺲ ﺭﺍ ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﻭﺍﯼ ﻓﺎﯼ ﮐﻨﯿﺪ !!

.

.

عآغا یه جوری میگن پول میخای چیکار؟ تنت سلامت

که انگار همه این پولدارا قطع نخاع هستن!!!

والا!!!

.

.

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی

موندم چیکارش بکنم !

  

دانشمندان به تازگی دریافته اند

که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی

برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !

.

.

یه اصل اساسی هم هست که میگه: یک هندی هرگز در دعوا از بین نمیرود

بلکه از حالتی به حالتی دیگر تبدیل میشود!!!!

(علی الخصوص سلمان خان)

.

.

بالاخره معادل فارسی سلفی هم درست شد

خویش انداز ^___^

.

.

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍﺭﻭ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﺴﻮﺯﻩ

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﻫﺎ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎﺯﻡ ﺁﺭﺍﻳﺶ ﻛﻨﻨﺎااااا

ﻭﻟﻲ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ جا نداره...

.

.

من میگم به جای ظریف احسان علیخانی رو بفرستن برا مذاکره

دو سه تا بغض کنه غنی سازی که هیچ

حق ساخت بمب اتم هم بهمون میدن...

.

.

یکی از دلایلی که تا حالا من ازدواج نکردم اینه که :

دلم میسوزه واسه اون بچه ای که من قراره تربیتش کنم

.

.

به نظر شما اگه جمله “خب بریم سر اصل مطلب” نبود!

خواستگاری ها چطوری برگزار می شدند

.

.

هفته اول: پرسپولیس قهرمانه

هفته دوم: ما اومدیم برا قهرمانی

هفته سوم: تیم هنوز جا نیفتاده ولی قهرمانیم

هفته چهارم: دربی مال ماست

هفته پنجم: پرسپولیس برای دربی برنامه داره

هفته ششم: دربیو میبریم دربیو میبریم

هفته هفتم: میخاییم جهنم درست کنیم

هفته هشتم: داور استقلالیه ولی ما دربیو میبریم

هفته نهم: — – — – — – –

هفته دهم: — – — – — – –

هفته یازدهم: بازی برگشت جبران میکنیم

هفته دوازدهم: ما سهمیه آسیا رو میگیریم

هفته سیزدهم: ما جزو نیم تای بالای جدولیم

هفته چهاردم: حمید استیلی برگرد به تیمت ، علی دایی ….. به تیمت

هفته پانزدهم: ما تو لیگ برتر میمونیم

هفته شانزدهم: اصن ما شش تا زدیم

و این داستان ادامه دارد

.

.

خواننده های رپ آمریکا و اروپا اگه بفهمن

رپرهای ایرانی فقط در اعتراض به مخاطب خاصشون رپ میخونند

کلن رپ رو کنار میذارن میرن سراغ آهنگهای بندری!!!

.

.

اگه تو سال 93 خطایی از من دیدین

حتما خطای دید بوده و گرنه من که خیلی گلم ^__^

.

.

اینایی که همیشه نظر میذارین واسه پستا...

خواهشن اینقدر اسم عوض نکنید!

عاشق یکیتون شده بودم الان گمش کردم :)))

.

.

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من اینطوریم ؟ها؟؟؟

.

.

خدا دماغ بزرگ و استکان کوچیکو باهم قسمت نکنه صلوات!

.

.

یه سوال دیگه واسم پیش اومده

الان که توافق شد

امسال ماه رمضون هست یا کنسل شده؟

.

.

طبق قرارداد جدید بین خنده فان و سازمان تامین اجتماعی.....

به اونایی که حداقل سه وعده در روز میان به خنده فان بیمه بیکاری تعلق میگیره!!!

.

.

تشکر میکنم از مادرم که بالا خره جای آجیلای عید رو لو داد

ولی فقط تخمه ژاپنی هاش مونده بود لامصب :)))

.

.

من اگه زبون حیوونا رو بلد بودم

حتما میرفتم از دل کرگدن در میاوردم

خیلی غمگینه ، نمیدونم چرا

.

.

همین جوری پیش بره بهترین مکان تبلیغات چاپ روی ساپورت میشه :|

.

.

یه گلدون میخری ۱۰۰ هزار تومن

هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری

به دقت بهش آب معدنی میدی

بعد دو هفته خراب میشه!

اونوقت پیاز تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه!!!!

.

.

سلامتی پسری ک وقتی دل بست تا آخرش در رو روی همه بست

کصافط در رو رو خود منم بست

روانی درو وا کن منم !

.

.

داداشم میگه وقتی موهاتو سیخ سیخی میکنی شبیه فرچه توالت میشی!!!O_o

.

.

واکنش دختر و پسر بعد از خونه تکونی

پسر: آخ کمرم شکست :|

دختر: آیییییییی ناخنننمممممممم شکسسسستتتتتتتتتتتتت T_T

.

.

اکثر مکالمه های من و بابام :

من : سلام بابا !

بابام : نه :|

.

.

پشمک حاج عبدالله

از امروز در تمامی فروشگاه های آمریکا

.

.

از وقتى اومدم اینستاگرام روابط دیپلماتکم با خانوادم قطع شده

خدا کنه رو روابط اقتصادیم تاثیر نذاره

.

.

مسئولین محترم کشوری

باز همین که مای کامپیوتر و کنترل پنل بدون فیلتر شکن بازمیشه دمتون گرم

خدا خیرتون بده



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.