Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com
Irani Web

Irani Web

وب تفریحی و سرگرمی ایرانی وب|iraniweb.blogsky.com

جوک های باحال الکی مثلا


ممنون....مرسی....نمیخوام.....بزرگ شدم

الکی مثلا دارن بهم عیدی میدن منم خودمو میگیرم!

.

.

خونه تکونی چیه جمع کنید این مسخره بازیا رو

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا مامانم هر سال پارو نمیده دستم فرشو پارو کنم

.

.

زنم اومده میگه

امسال عید کیف و کفش و لباس نمی خوام

همون پارسالیا رو میپوشم

عیدی فقط کارت تبریک کافیه

آجیل و شیرینی هم نگیر

سال تحویل بریم خونه مامان تو

من از ذوق داشتم میمردم ک گفت

الکی مثلا من زن خوبیم

.

.

کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نباشد !

الکی مثلا تیریپ عاشقانه برداشتم وگرنه چشمم دنبال همتونه از دم..

 

 

مامانم صبح زود از خواب بیدارم کرده

میگه: الهی که زودتر بمیری از شرت خلاص شم

.

.

.

.

.

.

.

میگم اول صبحی چی شده مادر من؟؟؟؟؟؟

میگه:الکی مثلاً من از تو راضی نیستم

.

.

بابام میگه کجا میری؟

میگم دانشگاه!

اومده جلو یه چیزی گذاشته جیبم ..

در اوردمش دیدم کاغذه..!!!!

برگشته باخنده میگه:

الکی مثلا من بابای خوبیم بهت پول توی جیبی دادم

.

.

اَاااااه!

بسه دیگه!هِی من هیچی نمیگم اینام از رو نمیرن!

بابا مگه من چقدر ظرفیت دارم؟؟؟؟

خسته شدم انقدر بارم کردین!

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من فرغونم!^_^

.

.

انقدری که رانندگی با پراید حال میده با پورشم حال نمیده...

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من پورشه دارم

.

.

این یه دفعه رو هم تلاش میکنم اگه نشد ولـــــــــش می کنم

الکی مثلا من از این آدم حوصله دار هام !

من که صبرم خیلی زیاده اصن آدم تو دنیا به صبوری من پیدا نمیشه :|

.

.

کـسـی چـه مـی دانــد ؟!

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود...

هــوا خـــوب شـــود...

عــشــق خــوب شــود...

و تـــــو...

خــــوب مــن شـــوی!!!

.

.

.

.

.

.

.

الکی مـثلا فـازم خـودکشیه :-D

.

.

ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ﺍﺯ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺬﺏ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻇﺎﻫﺮﯼﻣﻦ ﻣﯿﺸﻦ |:

یکیم پیدا نمیشه منو به خاطره پولم بخواد نه خوشگلیم

الکی مثلا من هم پولدارم هم خوشگل:)))))

.

.

معلممون اومده تو کلاس میگه :هر کی امتحان رو زیر 19 بگیره با والدین باید بیاد!!!

بعد از 10 ثانیه:الکی مثلا من سخت گیرم!!!

خدایا این معلمارو از ما نگیر!:)

.

.

از چی بگم برات انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد

الکی مثلا من یاسم

.

.

 

 

سلاااااااام به همه دکتر مهندساااااااo_O

.

.

.

الـــــــــــــــکی

مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید

.

.

 

 

من از تمام دخترای اددلیستم حمایت میکنم

الکی مثلا من رئیس حمایت از معلولین ذهنیم!!!

.

.

دوستان گرامی مدتیه که باز جوک هایی رایج شده

 

که همه چی رو به شوخی میگیرن و اخرش مینویسن

 

الکی مثلا فلان….

 

این عادت زشت ماست که همه چی رو به شوخی و مسخره میگیریم

.

.

.

الکی مثلا من خیلی حالیمه !!!

.

.

 

 

ㅂㅈㄷᆞ근ㅅㄱㅅ듟ㅈㅈㅂ

ㄱ느ㅏㅂㄷㄱㅅㄷㅂㅈㄷㄴ

ㅈㅌㄴ그ㅏㅂㅅㅂ좃ㅂㄴㄷ

ㅈㄱㅅㄷ붓ㄱㅅㅈㅂㄷㄴᆞ

ㅈㅎㄴㄱㄷㅈㅅㅂ

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا달하는ㄴㄷㅂㅅㅈㅂㅎ

.

.

 

 

وای وای منو نریزین تو غذاتون

.

.

.

.

الکی مثلا من خیلی با نمکم!!!

.

.

 

 

اونقدر الکی الکی گفتید

احساس میکنم من خودم الکیم

شمام مثلن بگید نه تو راستکیی

.

.

 

 

حاظرم تمام ثروتم رو بدم ولی یه ذره آرامش داشته باشم

الکی مثلا من از اون پولدارای بدون آرامشم

.

.

همتونو ترور می کنم

 

( `_´)

– ҉ ︻╦╤─ – – – –

´

_/﹋_

 

الکی مثلا من داعشم^_^

.

.

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده

یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم !!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.